Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
4
yorum

Ufak kız kardeşim

Ufak kız kardeşim

Ben 27 yaşında 1,92 boyunda 96 kilo kumral biriyim. Bundan 2 ay önce annemler İzmir e düğün’e gittikleri için arkadaşım kemal ile birlikte evde bir kafa yapalım dedik. Akşam hatunsuz olmaz dedik iki hatun ayarladık kızları almaya gidince pezevenkleri zorluk çıkardı kızları alamadık neyse dedik boş ver almamamız daha iyidir. Saat 17:00 gibi eve döndüm. Benim ufak kız kardeş Şeyma evde idi ne oldu kız dedim gitmedin mi sen beni götürmediler abi dedi okuldan ve dershaneden dolayı hadi yaa dedim. Şeyma 14 yaşında 1,50 boyunda 40-45 kilo incecik bir kızdı ama harika bir fiziği vardı. Saat 18:00 da kemal geldi. Hoş geldin falan derken oturduk benim odaya geçtik. Kemal abi yaa dedi kızları almadığımız iyi oldu baksana senin ufak kız kardeşin evdeydi rezil olurduk falan dedi evet dedim. İçmeye başladık epeyi bir içtik saat 20:00’gibi içkiler bitti. Kemal abi dedi alayımı biraz daha yok olum dedim boşver. İnternette porno izlemeye daldık bu sefer epeyi bir azmaya başladık. Neyse oturma odasına geçtik Şeyma da rahat oturmak için altına beyaz bir tayt üstünde de derin dekolteli bir tişört vardı. Son hava bükücüyü koyduk gözlükleri falan taktık şeymaya abisi dedim kola getirirmisin tamam abi dedi getirdi önümde bir eğildi daha yeni gelişmeye başlamış memeleri direk aşşa off dedim bune izlediğim pornolar epeyi azdırmış zaten ufacık kız off off dedim. Kemal de gözlerini ayıramamıştı. O da azmıştı belliydi. Abisi dedim şu ses sistemini aç dedim açtı bir eğildi o minicik göt şahlanmıştı sanki delirmiştim kemalinde gözü şeymanın götünde idi tayt bütün hatlarını belli ediyordu.
Neyse ben kodluğun en sağ köşesinde kemalde yanımda oturuyordu. Numaradan uyuyor numarası yapim dedim gözlükte gözümde anlaşılmıyordu. Neyse kemal abii dedi numaraya ses yok bende gene tıklattı ses yok sızdığımı zannetti. Şeyma dedi orda ne anlıyorsun yanıma gelsene 3D böyle izlenir ordan bişey anlamazsın tamam dedi Şeyma da kemalin soluna geçti. Filmden çok Şeyma ya bakıyordu iyice azmıştı yavaş yavaş sikini okşuyordu kotun üstünden Şeyma dedi abinin eşofmanlarından verebilir misin tamam dedi eşofman bulamamıştı lakersin uzun şortu vardı buyur dedi. İkisi ayakta idi Şeyma kemalin çeyreği idi iyice azmıştım deliriyordum. Şeyma oturdu izlemeye devam ediyordu kemal geldi. İpne boxeri çıkarmış bel altı yapmıştı şortu. Şeyma ya baka baka deli oluyordu. Şeymaya göstere göstere sikini okşuyodu şort yavaş yavaş aşşa doru iniyordu Şeyma göz altı bakıyordu. Şeyma dedi çok oluyom ama diğer oda da sigara var getirimisin dedi. Şeyma kalktı ardından kemal arkasından gitti. Şeyma dedi bana kızmıyorsun dimi dedi yok dedi abi ne demek. Hani önünde şeyimi kurcalıyorum ya sadece utanıyom abi dedi utanma kız dedi çıkardı enle istersen yok dedi enle kız dedi yok dedi oturma odasına geçip şeymaya bağırdım hemen koşarak geldi. Kulağıma abi kemal abi gitsin dedi ne olur tamam dedim. Yalandan sordu abi dedi kemal abi kalacak mı ona göre yatakları açacam yok gidecek dedim. Saat 22:00 olmuştu kemal hadi iyi geceler dedim ben sızar kalırım şimdi sende git eve sizinkiler de tek evde falan filan derken gönderdim. Şeyma abi dedi sana bişey anlatacam ama kızma dedi tamam anlat canım dedim o durumu anlattı vay ipne dedim. Neyse aferim dedim canım benim yanağından öptüm. Şeyma ufak geceliğini giyindi etek kısmı biraz miniydi yanıma geldi abi yatıcam bi isteğin varmı dedi kız bi masaj yap dedim heryerim ağırıyo tamam dedi. Sırtımı açtım yoğurmaya başladı yerim kız seni dedim minik minik masaja bak sen ne olmuşun böle abii büyüdüm ben dedi miniksin kız dedim ama abi dedi şakalaşıyorduk. Otur kız kıçımın üstüne öle yandan olmuyor oturdu başladı yoğurmaya yukarı ohh canısı dedim ellerine sağlık şimdide gövdemi dedim sırt üstü yattım başladı yoğurmaya canım dedim yerim senin ellerini öptüm elini abi şımartma beni dedi hareket ettikçe benimki şahlanmaya başladı. Şeyma durumdan istifade sordu abi dedi bişey diecem ama kızma dedi tamam dedim. Senin ve erkeklerin şeyi kalkıyor neden dedi anlattım bi kız yada bayanı sikmek istersen kalkar evet dedi anladım şimdi abi sen beni sikmekmi istiyorsun hemde çok dedim ama yapamam dedim neden dedi sen benim kardeşimsin olmaz tamam dedi.
Neyse yattık saat 12:30 gibi yanıma geldi abi dedi derya ablam yok tek yatamıyom oda da yanında yatimmi dedi tamam dedim. Yattı benimki gene kalktı elim bacaklarında idi abii dedi çok merak ettim kimseye demem nasıl oluyor. Kızım kaşınma boşver dedim. Yattım bu sefer tamamen şeytan girdi içime yavaşça şorttan çıkardım 18 liği kalçasının etrafında gezdiriyordum yavaşça yorganı sıyırdım minicik götü karşımda idi. Şeyma dedim kalk ışığı aç bak senin istediğini gösterecem hemen kalktı. Açtı bi çıkardım üff one abi dedi kemalinkinden daha büyük yaa dedim böyle enlemek istermisn evet dedi yavaşca okşamaya başladı abi çok büyük bu evet dedim böyle olur zaten. Ağzına al em dedim başladı emmeye Şeymacım şimdi sıra bende korkma tamam dedim ne oldu dedi minicik vucudunu kucakladım yatağa yatırdım abi ne yapacan dedi yavaş yavaş soymaya başladım altta incecik kilodu vardı geceliği çıkardım göğüsleri minnacık deli gibi somurmaya başladım ohh ohhh diyordu ağabeycim ohh yavaşça aşağıya doğru indim minicik kiloda geldi yavaşca çıkardım minicik çizgi gibi am ohh çok tatlı kokuyordu abi dedi şimdi ne yapacan Şeyma cım dedim o minicik amını sikecem korkma tamamı dedim ama girmez dedi girer canımcım dedim deli gibi amını koparırmışcasına emiyor ısırıyordum altımda kıvranıyordu. bi benim boyun kiloyu düşünün bide onu ah biriciğim 
Amı çok ıslanmıştı artık Şeyma korkma dedim yavaşca sokacam tamamı bu aldın zevkin on katını alacan tamamı dedim tamam dedi yavaşca yüklendin girmiyor bidaha bidaha derken en az 5 dakikayı genişletme ile geçirdim sonra içine aldı vakum gibi çekti Şeyma ağabeyii acıyo çek dedi yok dedim korkma ağabeyii amım yanıyoo ayyy diyerek ağlıyordu alışsın şimdi geçer dedim yavaş git gellerle alıştırdım. abiymm ohh hımmm sokkk sik minicik kızkardeşinin amını ohh abım ohh kızkardeşin büyüdü sayende aylımda kayboluyordu soktukça şaklama sesi beni deli ediyordu. Hızlandım şeymada deliriyordu oh oh oh sik sik minicik amım her şeyim senin ağabeymm sik oh oh oh boşalcam dedim çıkardım bi boşaldım abım benimmm şimdi götüne gelmişti. Şeyma domal dedim minici
K göt karşımda off one yvaşca yüklendim olmadı amındaki sıvıları döleeri her şeyi götüne getirdim yavaş yavaş yüklendim terden su olmuştuk git gellerler o küçük minik götteki yerini aldı benim ufaklık sokup çıkarıyordum delirmişti deli gibi boşalıyordu benimde işim bitmişti yattık. 

4 yorum:

ozan simsek dedi ki...


Liseli amator turk kizi bakireligini veriyor
Türk amatör komşusunu sikiyor atesini alıyor
Kucuk liseli okuldan kacip tangasiyla sikisiyor

YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ
BU KOKU KADINLARI BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR

paylas ulas dedi ki...

ASAGIDAKI LINKLERE TIKLAYIP ESSiZ TÜRK ADULT KONULARA GÖZ ATIN

TÜRK AMATÖR ADULT VIDEOLAR SERISI-18LIK TÜRK KIZLAR TIKLAGir



TÜRK ADULT FORUM GÜNCEL KONULAR TIKLAGir



YERLI ADULT RESIMLER-TÜRK SEKS RESIMLERI TIKLAGir



ORJINAL BASKA YERDE YOK SAHiNK DVDRiP PORNOLAR TIKLAGir



SiBEL KEKiLLi FULL DVDRiP ORJINAL PORNO FiLMLER-BiZDE TIKLAGir



TÜRK FULL PORNO FILMLER VIDEOLAR ICIN TIKLAYIN TIKLAGir


TÜRK FULL PORNO FILMLER VIDEOLAR ICIN TIKLAYIN TIKLAGir

Admin dedi ki...

Indian Nude Hot Desi 3x Sex Xxx 3gp mp4 HD Video Free Download


»------------ European Sex (137)


»------------ Cumshot Sex (107)


»----------- Blowjob Sex (311)


»------------ Hot Sites (Ads)


»------------ Sex In Office (762)


»------------ Teen Sex (277)+7


»------------- Pornstar Sex (910)+10


»------------- Lesbian Sex (223)+22


»------------ Hardcore Sex (386)


»------------- European Sex (137)


»------------ Cumshot Sex (107)


»------------- Blowjob Sex (311)


»------------- Big Tits Sex (334)


»------------- Hot Sites (Ads)


»------------- Sex In Office (762)



>>-------------xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx---------------------<<


»------------- Teen Sex (277)+7


»------------- Pornstar Sex (910)+10


»------------- Lesbian Sex (223)+22


»------------- Hardcore Sex (386)


»-------------- European Sex (137)


-------------- Cumshot Sex (107)


»------------- Blowjob Sex (311)


»-------------- Big Tits Sex (334)


»-------------- Big Dick Sex (243)


»------------- Hot Sites (Ads)


»------------- Sex In Office (762)


»------------- Teen Sex (277)+7


»------------- Pornstar Sex (910)+10


»------------- Lesbian Sex (223)+22


»------------- Hardcore Sex (386)


»------------- European Sex (137)


»------------- Cumshot Sex (107)


»------------- Blowjob Sex (311)


»-------------- Big Tits Sex (334)


»-------------- Big Dick Sex (243)


»--------------- Asian Sex (148)

Funda Sever dedi ki...

ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var .0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.






ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var .0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.

Yorum Gönder

Sex Hikayeleri | Ensest Hikayeler | Seks Hikayeleri

Seks Hikaye List, Sex Hikayeleri Listesi Sadece Bu Sitede Ping your blog, website, or RSS feed for Free