Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
3
yorum

Karım ve yeğenim

Karım ve yeğenim

Merhabalar adım Davut 34 yaşında 5 yıldır evliyim büfe işletiyorum. Karım Zeynep ise 28 yaşında. kısaca karımdan bahsedeyim 164 boyunda 52 kilo sarı saç buğday tenli 88 beden göğüsleri var. kapalı değil ama çokta açık giyinmez. daha doğrusu giyinmezdi. Düzenlide seks hayatımız vardı. HER şey almanyadaki yeğenimin gelmesiyle değişti.
Evlendiğimde fabrikadan çıkarılmıştım ne yapayım ne edeyim diye düşünürken işe girmektense bi işyeri açmayı düşündüm. Ama elimde yeteri kadar para olmayınca almanyadaki amcamı arayıp yardım istedim. Amcam da bütün masrafı karşılayacağını güzel bi alkollu büfe açmamı önerdi yalnız ortak olacağımı bütün parayı karşılayacağını işletmesini benim yapıp kar ortağı olmayı istediğini söyledi. Biraz düşündüm aklıma yattı kısa sürede dükkanı açtım gayette işlerim güzeldi 2 yıl boyunca amcama düzenli para gönderdim. 2 yıl sonunda amcamla yine telefonda işten güçten kouşup muhabbet ederken 20 yaşındaki oğlundan çok dertli olduğunu bir kaç kere orda cezaevine girip çıktığını baş edemediğini anlatıyodu eğer tekrar suç işlerse sınır dışı edileceğini kendileride zor durumda kalacaklarını söyledi. Türkiye ye göndermeyi düşünüyomuş. Aradan bir hafta sonra amcam arayıp kesin göndereceğini bi süre sende kalabilirmi diye sordu. bana para göndermezsiniz dükkanı beraber işletirsiniz ona ev ayarlarsın ben gerekli masrafları gönderirim dedi. Bende başımın üstünde yeri var amca dedim. Eve gidince eşimle konuyu konuşup onayını aldım bizde kalacağı için biraz huzursuz olsada kabul etmek zorunda kaldı. 3 gün sonra hava alanına gidip karşılayacaktım en son 5 yıl önce gördüğümde 15 yasşındaydı gayette mülayim bi çocuktu. Hava alanında yolcular inmeye başlayınca her yolcuya baktım neredeyse ama göremedim. Biraz bekleyip amcamı arıcaktım acaba uçak saatinimi yanlış anladım diye. Ben bunları düşünürken yanıma 190 boylarında iri yapılı her yeri dövmeli uzun saçlı sakallı biri yaklaştı davut amca tanımadınmı ben Ekrem dedi. Gerçekten tanıyamamıştım bi insan bu kadarmı değişir. Kucaklaştık atladık arabaya doğru eve geçtik eşim akşam yemeğini hazırlamış bizi bekliyodu. Eşimle tanıştırdım çünkü ilk defa görüşüyolardı düğünüme bile gelmemişti. Ekrem duşa girdi bu arada eşim yemek masasını hazırladı. Ekrem duştan cıkıp yemeğe oturduk yemekleri yedik yalnız gözümden kaçmayan geldiğinden beri gözü sürekli karımdaydı eşim çok açık giyinmemişti ama eğilip kalkınca göğüsleri çoğu gözüküyodu Ekremde bu fırsatları hiç kaçırmıyodu. Eşim kahve yaptık içtik sohbet muhabbet almanya maceraları falan epey geç olmuştu Ekremde yol yorgunu iyice uykusu gelmişti. Odalarımıza geçip yattık. sabah dükkana gidip açtım öğlenden sonra elemanlar geldi ben eve geçtim eşimle Ekrem oturuyolar gayette iyi anlaşmışlar buna sevinmiştim. Bi kaç gün böyle geçti gezdirdik etrafı tanıttık dükkana götürdüm görmesi için ama ilk günlerden çalışmadı doğal olarak. İlk günlerin çekingenliğinden sonra eşim artık Ekremin yanında daha rahattı. 1 hafta sonra ekrem işe gelmeye başlamıştı aynı saatlarde durmuyoduk ben işteyken o evde o işteyken ben evdeydi. Aradan bir ay falan geçti eşimde bi değişiklik olmaya başlamıştı seks konusunda hiç hayır demeyen karım istemiyodu artık daha açık giyinmeye başlamıştı. Özellikle dışarı çıkarken mini etekler dekolteli badiler giymeye başlamıştı. Bi sabah dükkanı açtım deli gibi başım ağrıyodu elemanın birine telefon edip erken gelmesini istedim. Gelince hemen eve geçtim zile bastım bayağı geç açtı eşim kapıyı yüzü kıpkırmızıydı üstünde yazlık bi elbise vardı içinde sütyen olmadığıda gayet belli oluyodu Ekremi sordum hala yattığını söyledi konuşurken titriyodu niye erken geldiğimi falan sordu başım ağrıyo falan dedim içimde bi şüphe başladı. 10 dakika sonra Ekrem kalktı ama gözlerinden hiçte yeni kalkmışa benzemiyodu. Ben biraz yatacağım dedim yatak odasına geçip ağrı kesici alıp biraz uzandım ama uyuyamıyodum. Bi ara eşim yanıma gelip seslendi cevap vermeyip uyuyo numarası yaptım. Kapıyı örtüp dışarı çıktı hemen kapıya yaklaştım Ekrem uyumuşmu diye sordu eşim evet dedi. Ekrem hadi gel şu yarımkalan işi bitirelim yarağım sızlıyo orospum diyodu. Eşimse hayır uyanır şimdi deyip geçiştirmeye çelışıyodu ama eşimi odasına götürmeyi başardı hemen dışarı çıkıp onun odasına yaklaştım bi şey göremiyodm ama eşimin ağzına verdiğini anladım em karıcığım em deyip duruyodu. Tekrar odama geçip uzanıp şaşkınlık ve öfke içinde düşünüyodum. Ertesi gün aklıma eve kamera döşetmek geldi 3 gün sonra eşimin günü vardı evde olmayacaktı Ekreminde dükkanda olduğu vakit bu işi yaptırabilirdim. o gün hemen gidip güvenlik sistemleri satan bi yerle konuşup anlaştım eve tam 5 tane gizli kamera yerleştittirdim. Ekremin odaya, bizim odaya, salona 2 tane, mutfağa ve misafir odasına. Aradan bir gün geçti ertesi sabah dükkana gidip kayıtları izlemeye başladım. Ben evden çıkıyorum karım beni geçiriyor kapıyı kitleyip doğru Ekremin odaya geçti. Ekrem hala uyuyodu karım üstündeki pikeyi kaldırdı çırılçıplak hemen uzanıp Ekremin yarağını ağzına aldı biraz yalayınca ekrem uyandı günaydın orospu dedi karımda günaydın deyip yalamaya devam etti Ekrem hemen saçlarından tutup çekerek günaydın kocacığım diyeceksin orospu dedi karımda günaydın kocacığm dedi. Anlaşılan Ekrem eşime sert davranıyodu sonra ayaklanıp karımıda diz çöktürüp kafasını tutup yarağını boğazına kadar sokmaya başladı eşim kıp kırmızı oldu boğulcak gibi oluyodu ama Ekrem ağzını sikmeye devam ediyodu. Bi süre sonra tekrar sokup bekledi bütün döllerini karımın boğazına boşalttı. Karımı itip hadi git kahvaltı hazırla şimdi he bide dün aldığım elbiseyi giy dedi. Karım gidip kahvaltı hazırladı sonra yatak odasına gidip üstünü değişti ince bi kot kumaştan tek parça önden fermuarlı askısız göüslerinin üstünde bitiyor alt tarafıda kısacık bi elbise. Mutfağa geçti Ekremde geldi peşine oo şimdi tam bi orospu gibi oldun işte dedi sonra yanına gelip göğüslerini avuçladı birden bune amına koduğumunun karısı deyip sütyeni gösterdi ben sana sütyen külot giymeyeceksin demedimdi orospu dedi. Sütyeni kopararak çıkardı göğsünü yakalayıp var gücüyle sıkmaya başladı bi daha giyersen koparırım bu memelerini dedi. Sonra ayağa kaldırıp domalttı söylene söylene tangasınıda yırtarak çıkarttı. Sandalyeye oturup kahvaltısını yapmaya başladı karımıda masanın altına sokup yarağını emdiriyodu. Kahvaltısı bitince salona geçtiler ordada biraz yalatıp koltuğa domaltarak amından sikmeye başladı küfür ede ede 15 dakika amından sikip boşaldı karımın amının içine. neyseki karım hap kullanmayı ihmal etmezdi. Biraz oturup konuştular. Amcama siktiriyonmu lan hala dedi kaımda anlamasın diye 3 - 4 akşamda bir siktiriyom dedi. Ekren kahkaha atark aferin sana orospum dedi. seni daha çok sikecem de sikricemde daha dur dedi ekrem. artık her gün sürekli karımı sikiyordu. Karım artık sütyen külot giymez olmuştu sebebini sorduğumda aşkım çok sıkıyolar kaşınıyorum deyip geçiştirdi beni. Giydiği elbiseleri hep Ekrem alıyodu göğüs dekolteli kısacık elbiseler. Aradan bir iki hafta geçti ben akşam ekrem sabah çalışıyor. ilk akşam ekrem yine sikti karımı yarına hazırlıklı ol 2 tane misafirimiz var dedi karım hiç itiraz etmeden tamam kocacım dedi sadece. Ekrem odasına gidip bi paket verdi bunu giy yarın dedi. ertesi gün eşim hazırlanmış elbiseyi giymiş bekliyodu elbise demeye şahit lazım siyah transparan yakası geniş etek kısmı yok gibi kalçasının hemen altında bitiyor. Biraz sonra Ekrem 2 kişiyle geldi karım gelenleri görünce şok oldu tabiki bende. yan dükkan rentacar ın 2 ortağı. Önce ekrem karımın dudakların öpüp göğüslerini sıkarak hoş bulduk dedi sonra hadi mi safirlerimizede hoş geldin de dedi karımda mecbur teker teke dudaklarını emerek hoş geldiniz dedi. Salondaki koltuklara oturdular Ekrem hemen karımı kucağına alı göğüslerini sıkıp öpüp okşamaya başladı sonra kaldırıp hadi başla diyip kalçasına tokat atıp misafirlere yolladı KARIM HEMEN ikisininde pantolanlarını indirip yaraklarını yalamaya başladı biraz yalayınca Ekrem ayağa kalkıp abi öyle yarakmı yalatılır deyip karımın kafasını kendine çevirip ağzını am siker gibi sikmeye başladı işte böyle zevk alıyo bu katı deyip önlerine attı karımı. 2 Sİ DE AYAĞA KALKIP AYNI ŞEKİL SİKMEYE BAŞLADILAR SIRAYLA KARIMIN AĞZINI ÇOK GEÇMEDEN BOŞALDILAR. Bi tanesi ah be Zeynep ne zamandır seni sikmek için can atıyoduk nasip bu güneyniş deyip gülüştüler. sonra karımı sırayla amından siktiler ikiside içine boşaldı. saat 1 e kadar her pozisyona soktular domaltarak, tost yaparak , kucakta. ekremse öylece oturduğu yerden izledi. sonra misafirleri yollayarak karımı bi güzel yıkadı yatağa yatırdı. eişim siktirmedik kimse bırakmadı Ekrem daha sonraki hikayemde almanyadan gelen 3 arkadaşına nasıl siktirdiğini anlatacağım

3 yorum:

ozan simsek dedi ki...


Liseli amator turk kizi bakireligini veriyor
Türk amatör komşusunu sikiyor atesini alıyor
Kucuk liseli okuldan kacip tangasiyla sikisiyor

YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ
BU KOKU KADINLARI BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
BU KOKU KADINLAR BAŞTAN CIKARIYOR DEVLET ONAYLI FORELLA TIKLA GÖR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR
Bu YAŞLI MORUK LİSELİ KIZI NASIL TAVLADIĞINI ANLATIYOR

paylas ulas dedi ki...

ASAGIDAKI LINKLERE TIKLAYIP ESSiZ TÜRK ADULT KONULARA GÖZ ATIN

TÜRK AMATÖR ADULT VIDEOLAR SERISI-18LIK TÜRK KIZLAR TIKLAGir



TÜRK ADULT FORUM GÜNCEL KONULAR TIKLAGir



YERLI ADULT RESIMLER-TÜRK SEKS RESIMLERI TIKLAGir



ORJINAL BASKA YERDE YOK SAHiNK DVDRiP PORNOLAR TIKLAGir



SiBEL KEKiLLi FULL DVDRiP ORJINAL PORNO FiLMLER-BiZDE TIKLAGir



TÜRK FULL PORNO FILMLER VIDEOLAR ICIN TIKLAYIN TIKLAGir


TÜRK FULL PORNO FILMLER VIDEOLAR ICIN TIKLAYIN TIKLAGir

Emre ForWife dedi ki...

Türbanlı Karımı İlk Kez Siktirdim



Genç karımla ilk grup sex

Tecrübesi


Kız Arkadaşımla aramıza ilk erkek

alışımız



Karıma evlilik yıldönümü

hediyem masör oldu


Sensual Massage For Your Wife

Karımla barışma hediyem Masaj

oldu


Yorum Gönder

Sex Hikayeleri | Ensest Hikayeler | Seks Hikayeleri

Seks Hikaye List, Sex Hikayeleri Listesi Sadece Bu Sitede Ping your blog, website, or RSS feed for Free