Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Ensest baba kız sex hikayemiz

Ensest baba kız sex hikayemiz

selam  ben ceren 24 yaşındayım size başımdan geçenleri anlatacağım.ben zengin ve o kadar da varlıklı bir ailenin kızıyım kısaca ailemi tanıtayım . annem 40 yaşında oldukça bakımlı ve yerinde giyinmesini bilen biridir baba ise 52 yaşında yakışıklı ve bir o kadar da sexidir ve bir de benim tatlı belam kardeşim cenk şu anda 18 yaşında.. biz bir köyde çiftlikte yaşamaktayız bundan yıllar öncesi annem yaptığı işlerden yorulduğu için babama : bana bir hizmetçi tut ‘ derdi hep babamında niyeti yoktu ama taki natalıa görene kadar natalıa o zamanlar 20 yaşında sarışın sexy bir rus. babam bunu bulup getirmiş bizim eve annem bu olmaz desede mecburen kabul etmek zorundaydı aradan zaman geçiyor ve biz büyüyorduk köydeki çocuklarla hep oyunlar oynardık artık ben neyin ne olduğunu anlama çağına gelmiştim çoğunlukla uzun eşek oynardık ve hep benim arkama melih geçerdi öncelerden anlamazdım ama kafasını tam da amımın üstüne bastırırdı bu bir yandan da hoşuma giderdi melihin ablasında hep kardeşimle eş olurdu ama kardeşim küçük olduğundan onu hep yastık yapardık ve melıhin ablası hep en önde olurdu bir keresinde kardeşime : çek şunu başım delindi dediğini duydum ve çok şaşırdım ama bu çocukların böyle olması normal bir anneleri var köyde sikmeyen kalmadı orospuyu bir keresinde adamlar aralarında konuşurken duydum cok güzel saxo cekıyormuş neyse eve dönelim artık babam eskisi gibi evden çıkmıyordu hep natalıa izliyordu annemse köpürüp duruyordu zaman hızla geçiyor büyümeye devam ediyorduk kardeşimde artık ergenlik dönemine girmiş yarağını ve her şeyi çok merak ediyordu ve natalıa ona cok güzel malzeme oluyordu onu her gördüğü köşede sürtürüyor hiç nefes aldırmıyordu biz artık eskisi gibi fazla dışarı çıkmyorduk ama kardeşim erkek olduğu için o çıkabılıyordu bir gün odamda otururkn bir ses duydum ”ah yapma ne olursun çok acıtıyosun …durrr…!!! bu melihin ablasının sesiydi camdan baktığımda gördüğüm manzara karşısında şoke oldum kardeşim bunu sıkıştırmıs orasını burasını elliyordu onunda canının yandığı yüzünden belli oluyordu ona bağırarak ”lan orospu küçükken sen benim oramı buramı sıkıyordun  ya şimdi o ellediğin yarağı sana vereceğim diyordu . ve kardeşim pantolunu sıyırdı o da ne baya büyük bir siki vardı dergilerde gördüklerimle aynı idi,, kızda yarağı görünce birşaşırdı o isteksiz tavrı kalmamıştı artık ne yalan sölüyeyim ben bile içim bir tuhaf olmuştu ama ben pür dikkat bunları izlemeye devam ediyorum kız kardeşiminkini eline alarak ” bu ne be babamınkinden büyük dedi bu lafı duyunca ben cok şaşırdım bu kız ne diyordu böyle aynı tepkiyi kardeşimde verdi ”kız orospu sen nerden biliyorsun babanın sikini ?? kızda ; ” sana anlatacağım ama kimseye söylemek yok tamam mı kardeşim ; ”tamam kız; bir gece uyurken tuhaf bir acı hissettım rüya felsn görüyorum zannettim gözlerimi araladığımda üstümde birini gördüm ama melihtir diye umursamadm .., kardeşim; ne melih mi ?? ben ağzım açık şaşkınlık içinde dinliyordum kız ; evet melih , ne yapayım sağa sola vereceğime kardeşime veriyorum en azından kardeşim;vay yavşak melih ne kadar da şanslı bizde o şans ne gezer kafamdan kaynar sular dökülmeye devam ediyordu demekki kardeşimde beni arzuluyordu arada şakalaşırken kalkmış sikini orama burama sürterdi ama ben normal karşılardım çünkü o yaşta bir erkek için bu normaldı .. kardeşim; babanı anltıyordun?? kız; eh evet gözlerimi araladığımda ne göreyim babam üstümde git gel yapıyor ve homordanıyordu leyla leyla diyordu kardeşim; leyla kim ? kız; bir düşün bakalım kardeşim; yoksa yoksa….. olmaz nich degildir oo kız;malesef o…… beğeni olursa hikayemin devamı gelecektir iyi okumalar ve azmalar

0 yorum:

Yorum Gönder

Sex Hikayeleri | Ensest Hikayeler | Seks Hikayeleri

Seks Hikaye List, Sex Hikayeleri Listesi Sadece Bu Sitede Ping your blog, website, or RSS feed for Free